OffenbachPlatform mengangkat bergerak sendiriAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

  • masa pelepasan:2024-04-13 18:21:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:247
  • Penerangan pantas:

    Offenbach,Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak

Kandungan artikel

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

OffenbachKomponen dan sistem lif kargo yang mengangkat mesti dibersihkan semasa proses pemprosesan dan pemasangan. Semasa pemprosesan dan pembuatan komponen, setiap proses mesti membersihkan dan menghapuskan bahan-bahan tersisa semasa pemprosesan; Komponen mesti dibersihkan sebelum pengumpulan, dan pembersihan dan pemeriksaan ketat mesti dilakukan selepas pengumpulan; Selepas membuang bahan-bahan mencemar seperti burrs dan penywelding slag, tangki minyak dan saluran paip perlu dipilih untuk membuang oksid permukaan; Lakukan pemadaman siklik pada sistem hidraulik yang dipasang awalnya dan secara peribadi sampel dan analisis sistem sehingga sistem bersih dan memenuhi keperluan.

Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

BekesKegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan,OffenbachPlatform mengangkat lengan melipat sendiri, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Periksa peralatan interlocking, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.


OffenbachPlatform mengangkat bergerak sendiriAdakah juruteknik pengeluar itu penting?



Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Sambungan bekalan kuasa untuk operasi penangkapan produk mempengaruhi penggunaan biasa produk di masa depan. Oleh itu dengan bantuan pegawai teknikal penghasil, perlu melakukan pengamatan eksperimental mengenai prestasi berbagai-bagai produk semasa operasi penangkapan untuk melihat jika keputusan yang dijangka boleh dicapai.

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

hak sifatLaksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak


OffenbachPlatform mengangkat bergerak sendiriAdakah juruteknik pengeluar itu penting?



Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

manufacturerOrang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Ia mempunyai fungsi berjalan automatik dan boleh berjalan dengan cepat dan perlahan dalam keadaan kerja yang berbeza. Hanya satu orang di udara boleh beroperasi mesin untuk terus-menerus menyelesaikan gerakan seperti ke atas dan ke bawah ke hadapan, ke belakang, dan pusing. Apabila mesin dalam keadaan berhenti, roda sentiasa dalam keadaan rem dan boleh mengendalikan pada cerun darjah. Diameter besar dan roda goma kualiti tinggi sangat luas secara efektif melindungi tanah pengguna sementara meningkatkan ketekan rem. Pembuat lif profesional dan produk istimewa lainnya, tanda lama, dengan keuntungan harga dan kualiti yang dijamin

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

OffenbachPeribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points,OffenbachPlatform mengangkat bergerak sendiri, with diverse forms (single column, double column, four column), stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction,OffenbachPlatform penangkapan hidraulik traktif, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua

OffenbachMaklumat produk lain
  • MaesterEmbedded boarding bridgeApa yang perlu dilakukan sekiranya berlaku sesuatu yang tidak betul

    MaesterEmbedded boarding bridgeApa yang perlu dilakukan sekiranya berlaku sesuatu yang tidak betul

  • EvlerPlatform type hydraulic boarding bridgeCara menguji penebat

    EvlerPlatform type hydraulic boarding bridgeCara menguji penebat

  • EvlerPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApa yang salah dengan perbezaan warna?

    EvlerPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApa yang salah dengan perbezaan warna?

  • EvlerPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaLaraskan parameter proses industri

    EvlerPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaLaraskan parameter proses industri

  • AkitaProspek pengubah kuasaMekanisme pelindung bahan

    AkitaProspek pengubah kuasaMekanisme pelindung bahan

  • HongshanKendaraan PlatformArahan amaran operasi

    HongshanKendaraan PlatformArahan amaran operasi

  • HongshanFabrik Penghasilan DengCheQiaoMajlis yang berkenaan

    HongshanFabrik Penghasilan DengCheQiaoMajlis yang berkenaan

  • BalassagyarmatRampa Lantai MudahBercakap mengenai masalah teknikal pemasangan dan penyelenggaraan

    BalassagyarmatRampa Lantai MudahBercakap mengenai masalah teknikal pemasangan dan penyelenggaraan

  • segera:Peringatan: Maklumat OffenbachPlatform mengangkat bergerak sendiriAdakah juruteknik pengeluar itu penting? memberi anda OffenbachPlatform mengangkat bergerak sendiriAdakah juruteknik pengeluar itu penting? oleh syarikat kami, perkhidmatan OffenbachPlatform mengangkat bergerak sendiriAdakah juruteknik pengeluar itu penting? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OffenbachPlatform mengangkat bergerak sendiriAdakah juruteknik pengeluar itu penting?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OffenbachPlatform mengangkat bergerak sendiriAdakah juruteknik pengeluar itu penting?. OffenbachPlatform mengangkat bergerak sendiriAdakah juruteknik pengeluar itu penting? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OffenbachPlatform mengangkat bergerak sendiriAdakah juruteknik pengeluar itu penting?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!